03 December 2012

tak gemar..




Cerita puding haritu memang aku dah buat..tapi hehehehehe gelak sket...
tak cantik aku buat..dah dua kali aku buat..zaman2 dulu aku buat versi kukus..kali ni versi bakar...rasa versi bakar lagi okey lahh..nak kata sedap tu..mungkin sebab aku tak berapa nak gemar kot..hehe..ke aku yang tak reti nak buat... 

apa-apa pun mencuba tu kan lebih baikkk..

sesi sedapkan ati...


Photobucket

19 comments :

  1. itu je? mana gambarnye.. nak puji ni...hehe

    ReplyDelete
  2. dah cuba kan. tak jadi nak buat mcm mana
    nanti cuba lagi..hehe

    ReplyDelete
  3. tak cantik takpe janji sedap. ;)

    ReplyDelete
  4. hihii..memang betol..mencuba lebih baik..

    p/s..teluk batik jauh sangat laa tu perancangan tahun depan..sekarang pusing area selangor dl....

    ReplyDelete
  5. xpe..janji buat sendiri lg puas hati...

    ReplyDelete
  6. Practice make perfect. Bley cuba lagi. Saya ni lagilah...tak pernah buat langsung. Teringin gak nak mencuba ☺☺

    ReplyDelete
  7. ala...xde pic ke...xpe rupe tak cntik xpe jnji sedap

    ReplyDelete
  8. xpe jnji sedap...xde gmbr ke?

    ReplyDelete
  9. rajin mencuba tak rugi ape... hehehehe

    ReplyDelete
  10. takpe2 kena cuba lagi... nanti mesti cantik hasilnya

    ReplyDelete
  11. Ala... dah cuba buat tu oklah juga tapi kenapa tak tunjuk gambarnya Mia..

    ReplyDelete
  12. xpe..mne tau pas ni wat dia jd lagi sedap..hhehhe..

    ReplyDelete
  13. tak rugi mencuba.. rupa tak penting yang penting rasa :)

    ReplyDelete
  14. Teruskan mencuba pasti dapat yg terbaik nnt

    ReplyDelete
  15. puas skrol atas bawah cari pic...memang xde yek...

    ReplyDelete
  16. saya pon selalu buat ape2 tak cantik tapi sedap je..hehehe

    ReplyDelete
  17. cuba lagi lepas ni ok...cuba sampai berjaya :-)

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™