27 December 2012

YB kecik buat lawatan


sepanjang aku kat kedah..aku teruja dengar budak-budak cakap loghat kedah hehe..comeyy..

ni sesi mia melawat kampung..ada part tu..yang aku tak tahan tu dia kejar ayam..eiii jakun..
ni ada ati nak kejar kambing tu lak..



ada gaya YB dak ???? 


sementara tu aku dok tangkap gambar nihh...walaupon tak seni mana..tapi bleh le kalau level2 aku nihh...


cik mia makan lolypop..ni festime dia makan lolipop..sebelum ni memang aku tak bagi pon...tapi orang dah bagi..makan je lee..


gambar dilokasi yang sama kat gambar atas....masa mia baru 2 bulan camtu lah...time ni padi tak lebat...hehe


gambar ni jarak jauh tau..efek gambar..kang ada yang kata aku dera anak bagi kena padi tu...tak kena sebenarnya.....





Photobucket

13 comments :

  1. hheheheh budak bandar bile sampai kg mmg camtu kejar ayam itik ek... nnti aiyan pun camtu gk nyer hehehe bile lah aiyan nk pandai jln cam mia... aduhla

    suke gambar mia ngn sepupu dia mencangkung tu, comel

    ReplyDelete
  2. hiihi..comel..terer mak dia ambil gambar..

    ReplyDelete
  3. Seronok betul Mia. Bila besar kelak dia tengok gambar berdua tu mesti dia senyum:)

    ReplyDelete
  4. memg betul betul YB melawat kwsn nih

    ReplyDelete
  5. amacam yg mia?heheh ade pojek ape pasni? hehehe comelnye mia,,geram auntie tau

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™