01 January 2013

2013 sudah mari...



umur dah meningkat satu angka.. makin veteran le aku ni..hehe

tapi masih dalam 20 an lagi..kikiki takleh terima kenyataan le tuuuu !!

selamat tahun baru ye..
psst jangan lupa umur dah naik setangga lagi..

azam??? asal tahun baru je nak buat azam..err malas le nak berazam sangat..tapi niat tu ada la..

berazam berani untuk bawak kereta...sedihhh kena tinggalkan mia bila aku kena kena overtime..kesian nangis2 member tu...macam hari ni 01.01.2013 aku kena kerja..tinggalkan mia lagi..dan terpaksa la dia ikut opah dia pergi jenjalan..sedih sebenarnya...

Photobucket

12 comments :

  1. selamat thn baru...semoga segala azam tercapai..termasuk berani bawak kete ye..

    ReplyDelete
  2. Selamat Tahun Baru dik..
    semoga semakin success tau !!

    ReplyDelete
  3. kite masih sweet 17. kehkehkeh :D

    ReplyDelete
  4. Happy new year...xpe tggalkn ank jap utk cari rezki.....utk dia jgk kn...jgn sedih2 yek.....

    ReplyDelete
  5. hepi new year!! :)

    p/s : nanti saya update gambo tunang. hehe

    ReplyDelete
  6. Nice blog :)
    salam kenal sobat :)
    di tunggu kunjungan balik.nya ya !terimakasih ...

    ReplyDelete
  7. selamat tahun baru..
    azam baru ape dik....hehhee

    ReplyDelete
  8. selamat tahun baru... semoga 2013 lebih success

    ReplyDelete
  9. Alahai sentap plak akak ngan angka 3+ ni dik hi hi...xpa dahku sedaq diri dah bertambah angka tu..muahaha

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™