05 January 2013

kemain ko....




syukur alhamdullilah atas rezeki yang telah dikurniakan..amin....

cewahh tu sekapur sireh tu.. kemain ko.. dari bangun tadi sampai la balik kerja kejap ni..aku asyik dok tengok resepi2..tu la..tangan ni tak leh dok diam...cewahh bukan tangan sebenarnye..

perut tu kemain mintak macam-macam....

camne nih?diet konon...hehe.. 

ujan lebat...best dapat tido hehe


Photobucket

17 comments :

  1. da nk bersalin da..xdpt2 tomyam..hihihi

    ReplyDelete
  2. wah, dh tengok redepi tu, ada hasilnya tak?

    salam kenal ~

    ReplyDelete
  3. hahahah..time hujan rugi tak tido..haha

    ReplyDelete
  4. share la sikit resipi tu . hehe

    ReplyDelete
  5. ujan2 mmg syok layan matooo heheheeh

    ala ko pakai photobucket yeak...frust sbb mmg tak kuar gambar kat tempat akak nie...

    ReplyDelete
  6. wat kek ke ,msk apa2 yg patut..pas tu bak ckit..hihi

    ReplyDelete
  7. sile melawat blog mami iman yg comel sbb anda ditagging..hahahhaa
    #muntah ijau

    ReplyDelete
  8. resepi apalah yg kemain sgt tu

    ReplyDelete
  9. hujan lebat perut memang mintak diisi :)

    ReplyDelete
  10. tak payah diet la..hehehehe..
    ermmm kalu hujan memang sedap tido kan....

    ReplyDelete
  11. Time2 ujan ni makan ngan tidoq adalah perkara paling best nak dibuat..ha ha

    ReplyDelete
  12. saat yang paling indah.. masak, makan, kenyang, hujan , tido !! hehe

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™