13 February 2013

kena air panas



tetiba rindu kat blog aku yang dah bersawang giler nihh...
last stori aku hapdet pasai buat kek...tu belom aku story pasai anak aku kena air panas wehh...aritu dah taip kemain berjela2...tapi ntah mana plak ghaibb cerita tuu...

sekarang kulit mia makin ok...tu pon ada kenkawan bagi tau suruh guna produk cni 'nutrimoist'...malam tu aku sapu..esoknye terus luruh kepingan2 kat muka dia tu.. ok jugak krim tu..

sekarang tinggal tapak je kat muka mia hehe..takpe..nanti buh maderma plak..



Photobucket

1 orang bagi coklat :

norhidana said...

aduh mcmne lah blh kene air pns si mia tu dik, kt muke laktu... nsb lah msh kecik lg msti cpt elok parut nyer

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™