30 March 2013

godek-godek dapur





donut kentang...baru belajar..hehe..tengok gaya cam tak susah buat kuih ni.. ikut style mak aku campak2 je.. blander 2 biji kentang yang dah direbus tu pastu bubuh dalam tepung... dalam bancuhan 1 sudu yis letak air suam bubuh garam sikit... pastu uli tepung tu...


ni le hasil pizza nan segera..ari tu tengok 5 rencah 5 rasa dia buat pizza expres guna roti nan..cepat2 aku bagi tau mak aku...chef tu guna roti nan..sebab kami sebelum ni pon kalau buat pizza guna roti nan je..lagi senang...tapi kat pasaraya ada gak jual base pizza ni.. kalau guna roti nan ni puas le skit.. dapat 5 keping...


ni donut untuk mia...tapi dia tak makan..maknye yang makan..


pizza nan dalam pemanggang ajaib..mmg ajaibb lorr


Photobucket

2 comments :

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™