17 March 2013

rindunyee..



Ni kali ke dua mia pi putrajaya..emm rindu jugak..tapi frust tak dapat pi tempat lepak zaman bujang dulu..hehe..alamanda leee..emm takpe le..pi pon ada keje...

Gambar: Putrajaya....

Gambar: Bff...

jumpa kawan baik yang masih dok kat putrajaya..pehh cayokk la nurul..last jumpa tahun 2009..anak aku dah dekat 2 tahun baru jumpa balikkk.....



Photobucket

3 comments :

  1. ooo duduk putrajaya ke skrg??

    ReplyDelete
  2. akak pun lama tak pegi putrajaya... tak penah bwk aiyan lg pg sana, nnti2 ingat nk bwk gk dia jln2 situ...

    ReplyDelete
  3. nice day :)
    Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
    pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
    Jadilah seperti yang kamu inginkan,
    karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
    dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
    yang ingin kamu lakukan

    http://www.nolimitadventure.com/

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™