14 April 2013

Kenapa perempuan suka membebel?



Aku taip balik tajuk di atas..persoalan 

Kenapa Perempuan Suka MEMBEBEL ??

Jawapan yang aku dapat hasil dari aktiviti mengoogle :

Sudah dibuktikan dalam kajian di mana kita melihat bagaimana wanita mampu melontarkan sehingga 30,000 kuota simbol dan kata-kata dalam sehari sedangkan lelaki hanya kira-kira 7,000 kuota yang sama.

yee aku setuju betul dengan kajian nih... kekadang aku pon rimas dengan habit aku yang suka membebel.. semuanya serba tak kena... yang jadi mangsa selalunya laki aku lerr..bukan tak kesian..tapi aku kesian lagi dengan mulut aku ni.. automatik je dia nak pot pet..pot pet...hurrr...

kekadang pelik yek..kenapa bab membebel ni pompuan selalu dapat no. 1




Photobucket

0 orang bagi coklat :

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™