09 April 2013

kereta itu....




Yeee akhirnya aku terpaksa jugak bawak kereta uhukkk.. dulu boleh la laki aku antar..sejak dia kena tukar... dah masanya terpaksa bawak jugak..debar jugak la...tambah2 kat trapik lite tadi....hihihi...aku ni kan nebes..darah gemuruh tak abih-abih....

sok cammana? 

yee aku akan bawak lagii kereta itu...

# orang dah merempit aku baru nak setat...perhhh...
Photobucket

3 orang bagi coklat :

norhidana said...

mule2 je debar mcm nk runtuh jantung, tp lama2 ok nyer... siap blh drift lg

izzah said...

xpe....slow2....lama2 berani la bawak keta tu nnti....silap2 leh merempit agaknya... =)

Unknown said...

bwak slow2 pasti bole..

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™