15 April 2013

Mia n ibu....




Lagi 2 bulan genap la mia 2 tahun...
adik mia?????? mesti le nak tambah generasi lagi...tapi belum ada rezeki lagi...hihi


bersantai kat tempat keje atok sambil makan roti sedap....



Ni kat tempat keje ibu sementara tunggu acik datang..kita bergamboo ye..cian sampai peluh2...


gigi?????? oppppp


lagi..lagi...tak tahu nak tulis apa sebenarnya..muahahahaha....


sebelum ayah belayoo nun disana...sempat layan lagu hindustang...adehh....ayah ngan anak sama je...suka hisdustan...


Photobucket

4 comments :

  1. dah besar makin cantik comel dia

    ReplyDelete
  2. aiyan lak ada lg 4bln sebelum ckp 2thn, tak lah jauh sgt beza kn... cantik je tgk gigi mia, aiyan nyer gigi senget benget mcm apa

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™