14 April 2013

mia...




Bangun pagi-pagi godek tenet... cari resepi kiki..maklum ler..ilmu masakan tak sampai suku pon kat dada nih.. nak jemur baju kat belakang rumah takot ujan..nak jemur kat depan dah full..rumit..rumit pepagi ahad nih.. nak buat apa nihh.... nasib ada blog..leh gak luahkan perasaan wek....


Tempek sket gambar budak nihh...

stori semalam.. memang stress aku dibuatnya..hehe..mia ni nak berkawan tapi mainnye mengalahkan budak laki.. sampai orang kata mia buas...tak macam perempuan..hehe memang pun tapi nak buat cammana kan..dia dok memanjat tepi tangga..dok panjat kerusi...dok baling-baling mainan..adehh...aku sampai suruh dia duduk ngan ayah dia..ayah dia pulak sibok myembang..apa lagi berasap le aku...

balik rumah membebel2 tak hengat huhu..saboo jele




Photobucket

1 comment :

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™