01 May 2013

kek mampat lorr....





orang buat kek karamel..aku pon nak buat..sebelum ni memang aku pernah buat kek coklat resepi ni yang guna 3/4 cawan tepung... tapi kek yang aku buat ni mampat je..aku rasa kurang tepung...sukat 3/4..tapi bila dah ayak terabur hehehehe...dah kurang tepungnye...

lepas tu apa lagi cepat-cepat le aku google kek coklat versi munirah dan zubaidah... dua-dua resepi ni sama je..cuma munirah guna 3/4 tepung...zubaidah 1 1/2 tepung... dua-dua resepi aku pernah buat tapi lupa zaman bila...


Photobucket

2 comments :

  1. jadi jugak.
    akak langsung tak menjadi.
    ke bakul sampah jugak akak berikan hehehe

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™