01 May 2013

kek mampat lorr....





orang buat kek karamel..aku pon nak buat..sebelum ni memang aku pernah buat kek coklat resepi ni yang guna 3/4 cawan tepung... tapi kek yang aku buat ni mampat je..aku rasa kurang tepung...sukat 3/4..tapi bila dah ayak terabur hehehehe...dah kurang tepungnye...

lepas tu apa lagi cepat-cepat le aku google kek coklat versi munirah dan zubaidah... dua-dua resepi ni sama je..cuma munirah guna 3/4 tepung...zubaidah 1 1/2 tepung... dua-dua resepi aku pernah buat tapi lupa zaman bila...


Photobucket

2 orang bagi coklat :

Raz said...

but nampak sedap!

Nisah Idham said...

jadi jugak.
akak langsung tak menjadi.
ke bakul sampah jugak akak berikan hehehe

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™