19 May 2013

Mia izzati



malam ni nak citer pasal mia tu je..
berapa hari lepas mia demam..bila dia demam..tu part paling takut le, ada malam tu aku tertido...pastu jam 12 malam aku terbangun sebab terasa badan mia panas sangat, dia pon tak tidur lagi just dok diam je..cepat2 aku angkat dia..konon2 nak bagi mandi..tapi atuk dia tak bagi..katanya nanti mia semput..
pastu aku lap-lap je la dengan air sejuk.. mia pulak dah pandai cakap..macam2 la ragam dia...
dua hari je dia demam.... alhamdullilah..legaaa..tapi tapi tapi....mia sekarang asal nangis je muntah...lompat2 pon dia muntah...kekadang geram juga..sebab dia buat2 muntah....errr saboo je le..
semalam nak pi makan kat kedai mamak..bila turun je kereta dia tengok langit..pastu dia cakap
'pisang......
pisang????? aku pon tengok langit...
pastu mia cakap....bulan...
oo bulann...kretif betul anak aku nihh...bulan dia kata pisang...muahahaha...
semperna nak besday mia bulan depan ni...makin kesabaran aku tahap nipis senipis kain chiffon ...errr...kecik besar je mata aku tengok mia bila dia buat perangai...ada je benda dia nak buat main....emmmmmm
Photobucket

2 comments :

  1. salam singgah...smoga mia cepat sembuh..wah2 bulan tu bntuk bulan sabit ek smpai mia ckp pisang..hihihiii

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™