08 June 2013

berangan di pagi sabtu




walaupun blog suam-suam kuku..tapi aku sayang bangat dengan blog ni sebab banyak cerita ntah apa-apa aku taip kat sini...dan yang penting ada juga yang singgah blog aku ni..maceh..macehh..walaupun agak terperasan sikit muahaha...

nak upload gambar takde wire plokkk... aku suka letak gambooo sebab bila sesekali tengok balik boleh buat aku senyum balik... sat gi nak pi kenduri member... makin ramai yang dah mengakhiri status bujang..cayokkkk.....

eiii apa aku merapu tu bedahhh oiii... nampak sangat takde keje pepagi ni kan.................

menjelang besday mia..tetiba macam teringin nak buat makan2 untuk budak2 kat taman ni....mula la aku gile tengok bendalah ni.....biasala mak gila hello kitty le katakan...


dan popcake ni...eiiii gerammmm nengokkk



muahahahha berangan je cekkkk....


Photobucket

3 orang bagi coklat :

Hana said...

apa salahnya kalau buat kan.. suprisekan dia.. bukan tiap2 tahun nak sambut mcm ni.. time budak2 ni mesti diorang hepi giler bila sambut mcm ni.

jom tengok video suprise birthday dalam entri hana ni

http://onitsukahana.blogspot.com/2013/06/reaksi-budak-bila-dapat-kejutan-birthday.html

Unknown said...

wah helo kitty,..akak pun suka

norhidana said...

anak perempuan takpelah ber hello kitty tp kalu anak jantan cam akak nih, pelik lak org nengok

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™