14 July 2013

Potong rambut



Salam ramadhan semua...

Dah lama aku tak menaip kat keybod ni..selalu update blog kat henpon je, sebab pc ni adik aku dok layan sorang-sorang main game.  Tahun ni aku rasa macam kurang je aku pergi bazar ramadhan... tak tahu la kenapa, sebab 2x aku pergi takde yang menarik kat mata aku nih.... lagi pon kalau nak beli lauk pon macam tak berbaloi kalau nak isi 6 tekak kat rumah ni... masa ni le peniaga nak 'paw'... bukan mengata tapi realiti.. sebab tahun lepas aku dah terkena..beli kerabu tauge kot RM3.00 ada la setengah senduk nasi tu dia bagi..adeh agak-agak le wehh...

Tahun ni hasrat nak berterawih tak kesampaian lagi...memandangkan si mia memang tak boleh nak berenggang langsung.. macam semalam, ada majlis berbuka puasa opis punya..mia asik ikut aku ke hulu kehilir..tak kira la aku ke dapur ke..ke bilik air ke...tapi berjaya gak melarikan diri...tapi dalam hati tak sampai hati dan kesian.. 


ni gambar sebelum pergi majlis berbuka tu... kena pujuk bawak keluar kejap... hehe...


ni gambar 2 minggu lepas.. atuk mia komplen rambut mia dah tutup mata...katanya..kesian mia tengok tv..rambut tutup mata.... dah le taknak ikat rambut..ni dalam proses... dan basikal pink tu ayah dia baru beli...excited dia ajak aku pi keluar beli barang katanya.. tapi berhenti kat kedai basikal..emmmm


ok hasil tangan ayah.. hihihihi...cayokkk daddy

en.somi belayar seminggu katanya....takpe...dah biasa !!

1 orang bagi coklat :

Unknown said...

cantik rambut baru dia..alala, dpt basikal pink ye

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™