18 July 2013

Ibu Minta maaf

To bucuk mia...ibu minta maaf sangat2.. Sebab selalu marah mia..hari hari...ibu tak tahu mak2 yang lain macammana..yela..lepas satu2 mia buat... ibu tau mia kan dalam proses pembesaran..umur pulak baru 2tahun...tapi tu la kesabaran ibu ni nipis sangat...bila tengok mia tido...ibu rasa sedih... Tapi nak buat macammana mia pon tak boleh duduk diam..tambah2 ayaj tengah belayar...aduh..nasib kita duduk ngan opah...takde la sunyi... Bila bangun pagi...ibu harap mia jaga..awal sebab boleh ibu bawa ronda taman...kalau orang nak kata ibu biasakan sangat buat macamtu pagi2..ibu tak kisah...sebab...9jam kita tak jumpa...bila balik keje dah penat....huhu..sayang mia...sayang ayah...maafkan ibu ye..

3 comments :

  1. aduhla dik sedih lak akak baca tau, kadang kite terksr ngn anak kan, akak pun kadang gitu jgk...tp bile tgk dia tido lena kite lak yg rasa kesian rasa sesal... makin comel n tembam dh mia skrg nih

    ReplyDelete
  2. sama la ngan sy...time nak marah anak x pikir hape..tp dah tu mule kesal x berlagu kan..sy ni pon cepat panas.

    ReplyDelete
  3. ibu mana yg tak sayangkan anak kan..tp tu la,kadang-kadang kita memang xdpt lari dari wat salah..memang kadang2 sabar kita tipis tambah2 bila anak mula xduk diam...sy pun rasa benda yg sama jgk...

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™