11 July 2013

Salam ramadhan


Ramadhan datang lagi...
Dengan niat ramadhan kali ni diberkati.. Tapi yang aku tak puas hati...puasa belum lagi..tapi kat pasaraya kemain dah gantung ketupat lampu tu adehhh...dann dannnn..bunyi mercun pon da meriah..

Citer dak mia....dah pandai mengajuk apa aku cakap..sabar jela dengan mia ni...

Macam semalam aku nak solat..aku pesan kat dia jangan kacau pi naik atas katil...
lepas aku abis solat...dia cakap.

Amboii...duduk atas....cis kemain...

Hari2 aku pasang azam taknak marah mia selalu..tapi geram je bila dia buat itu ini...huhuhu


part ni yang tak tahan....mia ambil pampes n letak atas kepala..pastu dia cakap
ibu...cantik tak???

2 comments :

  1. tulah, belum lagi kira yang dah pasang lagu raya...stress je kan :)

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™