15 August 2013

Salam lebaran 2013



Salam lebaran..walaupun tahun ni tak dapat beraya dengan suami..tapi okey lah raya ke 4 dapat gak beraya walaupun suasana beraya tu tak berapa nak rasa sangat sebab aku dah mula keje raya ke 3 lagi..yang masih bercuti..masih dikampung mesti le rasa hangat suasana raya lagi..

InsyaAllah tahun depan kalau panjang umur kita raya sakan no.. raya ke 4 baru la dapat berjalan, somi plan hujung bulan baru nak balik umah mak dia..emm ok jugak..




mia n deddi dia dok posing..mia memang suka camtu..ada je benda dia nak buat...


ni time beraya kat kampung belah mak.. suka nengok mia pakai baju kurung..yippiiiee...


ni raya pertama..excited pakai baju sama ngan mia..

3 comments :

  1. Slamat hari raya...maaf zahir n batin...comel mia pakai baju rayer...

    ReplyDelete
  2. dah besar mia ni. comellss je. tak pe kak, tahu ndepan ada lagi hari raya. insyaallah. ;)

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™