19 November 2013

Berangan nak rumah cantik


mana nak cari ye meja makan simple macam ni... cadang-cadang nak cari kat perabot terpakai je.. nak cari meja makan yang simple gila sebab nak buat sesuatu kat itu meja.. memandangkan bakal rumah tu kita dah cat kaler purple lembut...memang kena dah tu.. 
takmo meja besar-besar...maklum le bakal rumah tu sekangkang kera jek...
dan tengah gila ini..
http://azieazuren.blogspot.com/2013/06/cermin-malma-ikea.html
nampak cermin kat atas tu.. dalam anjung seri keluaran november keluarkan cerita pasal deko pemilik rumah yang sejuk mata kalau tengok (rumah seperti dibawah ye...)...dia pon ada cermin ikea ni jugak..sebelum ni, majalah apartmen dah keluarkan story rumah ni.. tiap malam dok tidur sambil verangan rumah camtu..kali ni anjung seri keluarkan pulak..famauss kak oiiihh
tengok meja makan dia...cun dan simple..i likeoooo...
Ruang Sarapan
tang bunga tu...tang bunga tu sila fokus..nak kata munga tu tak la sangat kan..daun varangkali hehe..
suka sangat tengok munga bulat camtu... macam comel jek..macam jek..
Photobucket

5 comments :

  1. cermin yang berukir tu cantik sangat :)

    ReplyDelete
  2. aah kan dik, kalu umah tak besar sgt kite nk cari perabot pun nk yg minimalis punye... kalu idak kang jd sempit tak selesa lak kan... akak pun suke pokok bulat2 tuh comei banget

    ReplyDelete
  3. sama la berangan jugak nk umah cantik tp kalo de ank kecik nih payah sket

    ReplyDelete
  4. ala...sweet nye...simple je kan...rumah walau kecik kalo kene hias besar nampaknye..

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™