04 November 2013

Pulau Tali Kail


Baru-baru ni aku pi ke pulau tali kail..air dia mak aihhh hijau..sejuk je mata nengok..pergi tu memula relapaksa...tapi bila dah sampai haa baru le sukarela ko..

biasa la mak mak bila ada anak ni, bila pergi jauh sikit mula la dok rindu......kami pergi ke perkampungan orang asli kat situ..cantik tempat dia..QI jalan-jalan cari makan pon pernah sampai kat situ..camne aku taw?? sebab tengok buku pelawat..rugi tak tangkap gambo kan.... 



ni air tenjun kat pulau tu...memang tinggi nak naiknye..tapi cantik gila... 2nd day kat sana, kitaorang pergi tempat bunga pakma..tapi adehh penat memanjat je...bunga tak kembang lagi...orang tu kata nak tengok dia kembang datang le lagi seminggu..aihhh tak kuasa den..tengok dia kuncup pon jadi dah..dia duduk kat lereng2 bukit..


ni perjalanan nak ke air terjun...fuhh memang layan perasan..



kat atas tu tempat perkampungan orang asli... tenang je duduk kat sana..tapi tak sure ada tv ke idok..sebab tak skodeng dalam rumah...tapi ada sekolah taw..


key ni mak layan perasan...walaupun rela paksa..tapi aku sukarela jua akhirnya..muahaha
boleh gitu????

2 comments :

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™