21 December 2013

Beli kat Zalora




Memandangkan aku kan memang dah jadi best fren padang bola jadi bila bukak laman web Zalora ternampak kasut sukan ni..ternampak tau hehe.  Memula tengok pertama teruja dengan warna dia lepastu teruja dengan harga dia yang memang ikut kemampuan dan ukur baju sendiri le.. RM 59.90 tambah caj penghantaran RM 5 . .

Memula macam risau je nak beli takut tertipu ke apa, tapi kebetulan masa aku dah step akhir nak buat pembayaran, sekali terberhenti sebab internet slow kot..lama sangat nak loading.  Pastu aku pun isi balik semula, sekali tengok saiz kasut aku nak beli tu dah habis...dalam hati, ntah-ntah ada orang pun tengah usyar kasut ni..memang cuakk.

Bila tengok order, memang ada dalam list..telefon zalora dan dia tolong cancel kan balik dan suruh aku isi semula..pastu baru le lepas..dia kata 3 hari bekerja baru dapat..aku bajet minggu depan dekat krismas le baru dapat..sekali arini order esoknya dah sampai...terus bukak pembalut macam dapat hadiah hari jadi plak haha...taraaa..memang kena saiz yang aku pilih tu, zalora siap sediakan sampul untuk pulangkan balik barang ko dan bagi voucher 10% untuk soping seterusnya...bagus bagus.. 

dalam hati tak pernah aku buat kerja gila sampai kasut sukan pon beli online..

8 orang bagi coklat :

Ann Ishak said...

nampak cantik, setiap pembelian memang dapat voucher for the next purchase ek...bagus ni, nak shopping dekat zalora jugak la. thanks for the info ya :)

ct kektus said...

cantik kaler kasut ni !!
tapi kan, kite ni kalau kasut nak beli on9 macam payah sikit. sebab takut nanti tak muat.
almaklumlah kaki gajah ni saiz semua 9/10 (kalau selipar/kasut flat). hehee

Unknown said...

Cantik kasut... Saya suka kaler pink. Tp nak beli, tahan dulu sbb kasut sukan yg beli 3 tahun lalu still ok lagi, baru dua kali pakai.hehe

Mimie said...

Wah memg cntik

Unknown said...

maceh..tapi mata nampak kaler tu paling menarik kot hehe

Unknown said...

takpe boleh usyar dulu..

Unknown said...

risiko dia tu la kektus..sebab selalu pakai saiz 6..tapi kekadang kasut saiz 5, 7..ikut kasut..yang ni hentam je..nasib muat..

Unknown said...

kalau first time soping..ada diskaun RM 20.00 tapi kalau harga barang RM90 lebih... kalau ikut kupon diskuan 10% next pembelian..tapi kat web dia..tulis RM 25.00 emm ..ntah le..

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™