15 December 2013

Macam comel je penguin tu..




Gambar: mia panggil binatang ni 'kacang'...


Kenapa dalam banyak-banyak binatang didunia ciptaan Allah ni..binatang ni la menjadi pujaan hati ku??
sebab ...

MACAM COMEL JE..MACAM COMEL JE.. 


sebab tu la..kenkawan sekolah yang kenal aku dulu mesti tahu binatang apa yang aku suka hehe..penguin cek... dulu berangan nak pi kutub utara kutub selatan...semata-mata nak jumpa penguin dan bela kat dalam peti ais .. tapi sekarang kat langkawi pon dah ada penguin..rasa-rasa kat zoo negara macam nak ada gak..tapi tak tahu le kawan i si penguin tu dah check in ke belum kat zoo tu hehe..

Walaupun dah ada kat malaysia, tapi masih belum bertemu jodoh ngan si penguin nooo..tu gambar adik aku ambik kat langkawi..emm syok le..


gila tak comel kan..selain penguin..aku tak tahu le kenapa aku suka simpan gambar Istana dulu kala kat komputer..masa tu zaman internet baru nak mengembang..



Photobucket

3 comments :

  1. penguin kt msia? hmmmm comelnye

    ReplyDelete
  2. Hahaha..penguin memg comel..nk nk time die jln..sweet je

    ReplyDelete
  3. yg anak dia mmg comei tp kalu udah besar ada yg tak comei penguin nyer heheheh

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™