22 December 2013

Macammana korang masak UDANG LIPAN ??



Takde keje kan..tu le orang kata kalau dah mula berblog duit syiling masuk longkang pon boleh jadi cerita, tu zaman tok kadok aku la, masa memula kenal dunia blog. Abis semua nak dicerita, sekarang cerita ala kadar aja buat kenangan dan meluah masa lapang.

Pernah tak makan udang lipan? sebenarnya aku masih tak reti nak masak udang lipan..selalu msak mesti isi dia hilang..ke tak tau nak pilih udang yang okey..hehe tapi nak makan punya pasal..tibai aja..kali ni aku kukus udang tu selalu aku masuk terus dalam kuah, okey juga ada isi cuma mungkin udang ni terkurung dah berapa hari dalam peti ais...tuannya lupa nak masak..



Lepas kukus apa lagi..tumbuk cili looorrr


Rajin ko tumbuk sambil pegang tepon..



okey part 3...edisi mengacau..


Tara...masak sikit je sebab dah tau isi dia ada yang lembik dan sikit je dok dalam kulit dia tu hehe...bedal le...

2 comments :

  1. salam kenal,,blogwalking kt sini.saye follow blog ni ye.sudi2 lah jenguk blog saye juge ye.terimakasih :)
    http://cikanem.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Tak pernah lagi makan udang lipan… rasanya sama dgn rasa udang ke?

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™