31 December 2013

Selamat tahun baru 2014





Kena terima hakikat umur dah masuk awal 30-an . . harini berjimba lagi dengan umur 29 tahun.. nak kena potong kek ke? hehe...umur tu bukan ukuran ye dak..yang penting ada peningkatan dalam hidup. Azam? emm memang dah lama tak berazam. Tapi terasa nak jadi lebih baik, berpakaian sopan santun..sekarang pon sopan tapi tak menutup aurat sepenuhnya.. 

Selamat tahun baru 2014 untuk semua...dah dekat 3 tahun le berblog ye..emm walaupun blog ni cap ayam je, tapi tak kesah le..asalkan ada banyak stori yang berkaitan dengan hidup aku... 


Photobucket

1 comment :

  1. takpe2, umur hanya angka...yg penting kite sentiase positif dan senyum selalu...tu rahsia awet muda tau heheeheh

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™