28 January 2014

Ganti Puasa




Ganti puasa untuk hari ke tut...banyak sebenarnya tak terganti, tu yang nak mula awal nanti cepat abis. InsyaAllah..

Semalam petang bawak mia ke taman, ni permintaan budak kecik tu..kesian pulak asik perap dalam umah, kali ni bawak le ke taman dah 2 hari berturut-turut ko..bawak sonok, bila ajak balik adeh bercinta..tambah-tambah kalau dapat naik buai..genti takmo balik, selagi taman tu takde orang selagi tu la dia nak main..

Kekadang kena tipu skit budak tu hihi..kata jom pi beli aiskrim..ha baru le nak turun dari buai..saboo jele





Photobucket

4 comments :

  1. bdk2 kalu dh bwk pg tmn mmg jgn hrp nk dpt blik awal... sama lah mcm aiyan

    ReplyDelete
  2. assalam
    tqqq sudi dtg blog akak ye

    he hee akak pun blm ganti puasa ni

    ReplyDelete
  3. Selamat mengganti puasa... InsyaAllah sy plak nak konsisten Isnin, Khamis...
    seronok lah Mia jenjalan ke Taman...:)

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™