24 January 2014

Guling-guling tak dapat main..




Kalau anak berguling-guling dan mengamuk apa korang buat? memula aku tengok ada budak ni dok mengamuk kat pasar malam, dalam hati cakap gak..tak dapat mainan le kot..

semalam aku pulak terkena wakenabeb dengan mia, kemain dia dok guling-guling sebab tak dapat naik troli kat aeon tu..aiksss kecik beso kecik beso je mata nih hahaha.. menangis sampai tetidur dalam kereta.. sabo je la..

Photobucket

3 comments :

  1. Assalamualaikum kak, haha sheila selalu nampak gak situasi gini. belum ada anak, so taktahu camne perasaan mak ayah.. hee

    ReplyDelete
  2. budak ni kekadang byk perkara orang tua xleh paham kehendaknya hehehe...awak er yang tanya kat entry langkawi akak guna camera apa? guna camera dslr canon je dik.

    ReplyDelete
  3. Ala hingga tertidur dalam kereta pula.... kesian pula rasa, tapi betul dah tu... budak2 ni, tak semua kemahuan mereka kita kena ikutkan...

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™