21 January 2014

Keith Foo hero Ariana Rose





Menjadi-jadi pulak sana sini orang dok cerita Ariana Rose nih, mula cerita ni start dah seronok tengok.. kira pengganti Love you Mr. Arrogant lah.. memula tengok hero dia rasa macam kenal...bukan ke dia ada belakon citer mr. arrogant dulu??

Rasa ni hero drama paling hot sekarang ni kot hehe..cayokk keith foo, berlakon pon leh tahan... time jahat kemain jahat ye..emm layan-layan gak drama nii..solat maghrib jangan terbabas noo..hehe..ingat mengingati hehe...sama le orang yang menaip tu ye..



Photobucket

4 comments :

  1. kalau tengok cete ni gediknye bukan main sampai laki geleng kepala hahaha....

    ReplyDelete
  2. Tak de le layan sangat....layan gitu gitu jer

    ReplyDelete
  3. De gak tertinggal 1 2 episod..tp citer nih tetap best

    ReplyDelete
  4. Harus layan cite nih...best..wpun dlu tak minat dia dalam LYMA..heheh

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™