20 January 2014

Nak kamera


Gila kamera datang lagi..aikshhh ingatkan dah tamat zaman nak beli kamera ni, tapi hati ni dah tergedik-gedik nak kamera biasa tu kak ton.. bila takde kamera DSLR tergedik nak..bila dah ada gedik nak kamera kecik tu.

Alasan? sebab senang nak bawak jenjalan, rindu nak bawak kamera ke mana2 saje..buh dalam beg, kamera tepon ada?? emm tak syok macam kamera kompak tu. serius !!! pastu takkan nak bawak kehulu kehilir kamera besor tu kan..sekarang kata-kata laki aku memang kena pakai sekarang..sebelum beli dia pernah cakap...nak beli kamera DSLR ni utk apa dik non???? hahaha.. tak suka tak semestinya untuk dijual...simpan saje lahh..
Photobucket

2 comments :

  1. Saya pulak nak camera besar sebab gambar nampak sharp dan terang biar jerawat2 nampak hahaha...

    ReplyDelete
  2. Akak x ksah kmera gabak ke kcik asalkan kmera

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™