07 February 2014

Ikea sudah..kaison???





Hajat ke IKEA dah tercapai..geram-geram pulak tengok barang2 dia, tapi banyak yang aku nak kena cantas dengan en. somi..hehe tapi banyak jugak aku amik je sambil tutup mata dan telinga supaya tak menyesal bila dah jejak ke pintu keluar Ikea.


Yang paling syok, aku dapat rembat jam kat atas tu RM 2.50 je ko.. memula somi tanya nak bubuh kat mana nih..haa dengan pantas aku jawab buh kat bilik air satu..dan mana2 yang sesuwaii..nasib yang ni dia tak cantas banyak. nampak comel gak jam ni...

cermin idaman pon dah dapat, tapi en.somi dah siappppp gantungkan cermin tuu... Sabo je lah, balik2 keje tengok dah digantung, walaupun rasa cam tak puas hati..tapi bila pikir balik okey lah..

Photobucket

4 comments :

  1. Assalamualaikum kak, lama sheila tak masuk Ikea. hehe yang jam ni sheila ada 2.. tak guna lagi, hehe tunggu pindah masuk rumah sendiri in shaa Allah. baru guna kot. hehehe. bestnya masuk Ikea, barang dia cantik2 (",)

    ReplyDelete
  2. akak de jam nih dua...dpt masa attend prog dkt rumah anak yatim...de dlm goodies beg..satu utk suami akak satu utk akak..dua dua jam akak letak kat ruang tamu..hahaha

    ReplyDelete
  3. waaaah feling2 supink brg umah lah nih.... aah kan kt toilet pun kene ada blik air... kalu tak kang duk berejam tak sedo

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™