18 February 2014

Nasib kita




Baru je berangan dan pasang niat nak diet atkins, tapi cabaran balik kerja tadi.. pi masak spegetti..emm takpe, percubaan dan cabaran tu..okey cuba esok plak camne.. 

rata-rata orang cerita pasal penceraian erra fazira, moga tabah le menghadapi semuanya.. itu takdir dia, jangan pulak ada mulut-mulut dan tangan-tangan gatai dok cakap macam-macam pasal tu ye, tak baik cek oii..kita ni manusia biasa je kat dunia ni..esok lusa nasib kita tak tau lagik..

Dalam sibuk berbelog, sebenarnya ada perasaan takut jadi orang yang sia-sia kat dunia ni..tengok plak macam2 bencana tengah jadi sekarang, insaf memang insaf tapi banyak godaan dan cabaran. 

Photobucket

6 comments :

  1. betul... kesian kat erra n emran... hanya mereka je yang tahu... so kita tak payah la "tambah perisa..."

    ReplyDelete
  2. ummphh.. mmg pon.. byk cabrannya

    ReplyDelete
  3. Takziah buat Erra kan....x per..dia masih muda....

    ReplyDelete
  4. diet atkins ye??akak pernah cuba dulu..dia tak boleh tinggal tiba2..kena slow2..memula jangan makan nasik,tapi ambik roti,lama2 mula tinggal semua..kalau tinggal tiba2 gitu nanti jadi stress asyik nak marah orang je..

    ReplyDelete
  5. diet atkins tu diet karbo ehhh? alamakk tak leh tinggal nasi laaaa hikhkhik

    ReplyDelete
  6. kalau nak diet mmg kene kuat semangat...

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™