26 February 2014

rindu apam polkadot




Zaman kegemilangan apam polkadot..comey je dia buat.. teringat masa aku gila buat benda nih, pehh aku tak tahu yang meniaga apam ni betapa gigihnya korang ye..aku nak dok ngadap pon aihhh berpeluh2..idok le.. 

12 comments :

  1. dkna pon dah lama tak makan apam nie

    ReplyDelete
  2. Hehe...okje pun bukan rajin orangnya MI...okje pun pelik camno diaorang boleh tahan ngadap apam gitu....hehe

    ReplyDelete
  3. sempatlah merasa zaman apam polkadot ni...pernah tempah dgn member dulu..sedap! :)

    ReplyDelete
  4. Hehe...okje pun bukan rajin orangnya MI...okje pun pelik camno diaorang boleh tahan ngadap apam gitu....hehe

    ReplyDelete
  5. benda ni akan sentiasa gemilang la kot, cute sangat tapi saya sendiri tak pernah buat lagi.

    ReplyDelete
  6. warna yg menarik..
    bukan senang nak dapat kan yg terbaik..lagi2 kreatif macam tuan empunya apam polkadot ni..mau tak bepeluh dibuatnyer hehe..

    ReplyDelete
  7. haaa.mmg nala la dok pulun buat yg.seingat sy sekali j kot ry buat.pastu tak lalu dh.sndiri buat sndiri habskna

    ReplyDelete
  8. Dulu rajin gak biat skang mls...rajin buat eskrem plak

    ReplyDelete
  9. yg penting akak suke makan ...lagi2 inti strawberi..sedapnyeeee...seingat akak ade la dlm 3 kali tempah apam ni...buat sendiri mmg tak reti laaa huhuhu

    ReplyDelete
  10. comelnya n colourful sgt,,nk makan pon beselera=) nk2 dlm tu blueberry,,nyam2

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™