20 February 2014

Sorok ke tak?




Kawan-kawan korang tau ke korang ada blog? aku? mungkin ada yang tahu ada yang tak tahu sebab seboleh-bolehnya aku takmo bagitau kenkawan yang aku ada blog, melainkan yang memang seangkatan kaki blog..yang rapat-rapat2..yang lain2 biarla diaorang terjumpa janji bukan aku yang bagi tahu..eiii pelik ek??

tak tahu le, walaupon semua orang tahu blog ni setiap pelusuk dunia boleh baca..tapi aku tetap dengan cara aku hehe..mana yang terjumpa nasib lerrr...laki aku tau aku ada blog, tapi dia pon tak pernah baca blog aku ni..kalau dia baca mesti dia pon melompat ke bulan hehe..

Photobucket

2 comments :

  1. x pernaha bgtau pun kat kwn
    agaknya klo diorg baca blog yumida mesti xkan kesan yumida nyer blog tu..hihi

    ReplyDelete
  2. x sorok tp x pernah bagtau secara direct jugak..hihi

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™