25 February 2014

Srawberry coklat




Hasil lambakan strawberi aritu, amik ko memang banyak dok terperam dalam peti ais..pastu tetiba tekak ni ngidam nak cicah stroberi dengan coklat.. gigih aku pi cairkan coklat masak...tak buh whipping cream pon..kalau ada lagi sedap.. si mia biasa la hantu coklat macam mak dia, dok ratah coklat je lebih..akhirnya aku gak yang telan stroberi yang dah celup coklat..sabooo je lah..

7 comments :

  1. waaaaaaa baru balik dr CH ke dik? sampai sebekas beso stoberi tuh

    ReplyDelete
  2. Emmm dapnya stoberi coklat tu.... cecah kan utk auntie satu Mia :)

    ReplyDelete
  3. mia.. saja tau buat ciksu terliur. x sabar tunggu cikabe balik kusus nak pi ch. hihi..
    sabaq sabaq no..

    ReplyDelete
  4. Hye, saya suka baca blog awak, baru-baru ni saya ada buat blog harap awk boleh singgah dan follow blog saya. awksweetgitu.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  5. Salam kenal dari Che Mid... banyaknya stoberi tu..tapi tak tahan lama kan..maknanya kena perabih cepat!!

    ReplyDelete
  6. Adoiiii biat ai liur meleleh lah

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™