21 February 2014

takut nak guna 'pressure cooker'




Bila takde tergedik-gedik ko nak, bila dah ada takut pulak nak guna sebab pernah dengar pressure cooker ni meletup..mak aii, tu pon kirim kat somi masa dia ke langkawi aritu, periuk kita sebijik macam gambar kat atas tu.  Tapi macam tak confiden nak guna, semalam belek2 lagi periuk ni. mak siap warning, ko nak guna jangan ralit pulak..adehh lagi takot den nak guna...camne??????




Photobucket

4 comments :

  1. Akak baru berhajat nak beli mia..... kena ikut prosedur penggunaan tu mia... insyallah ok ;)

    ReplyDelete
  2. Sy pun dok berangan nak beli periuk ni tapi tu lah tak terbeli2 lagi..hehe
    guna je..nti dah masak, keluarkan angin dulu pastu baru buka penutup....:)

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™