20 February 2014

Terbabas lagik




Macammana ye nak bagi telinga ni alert dengan alarm?? sedih woo, ni keberapa ratus kali ntah aku buat camni kat laki aku.  Bila ada hal penting, time tu le telinga ko pekak like badak. bila takde hal, elok pulak aku dengar jam berdering-dering kat telinga nih..eii tolong le, mula la serba salah dengan somi. 

Sepatutnya somi aku kena ada kat tempat kerja pukul 6 pagi, arini memang ada misi khas..dia siap tidur awal dan suruh kejut jam 4.45 pagi, sebenarnya pukul 3.30 pagi aku dah bangun sebab buatkan susu anak, sekali tertidur dan terbabas pukul 5.30 pagi cek..tapi bersyukur bukan bangun pukul 6.30 pagi..kalau tak rasa nak sorok bawah katil je... 

serba salah bertingkek-tingkek




Photobucket

4 comments :

  1. erm..sllu juga alami situasi terbabas ni..
    cuba amalkan sblm tidur, tepuk2 bantal tu 3 kali dan niat nak bangun pukul berapa...insyaAllah..:)

    ReplyDelete
  2. erk..... kalau gini kekdahnya memang rasa bersalah tu memang bertingkek tingkek la..
    adoyai...

    ReplyDelete
  3. ida pun kadang terbabas gak sebab asyik berjaga tengah mlm anak minum susu kerap...hihi

    ReplyDelete
  4. HII kena baca doa sebelum tidur

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™