10 March 2014

Doakan MH 370




Dua hari ni memang takde tengok cerita lain kat tv melainkan perkembangan pasal MH 370... sedih dan ari-ari aku tengok berita kot2 ada berita mengembirakan..

tapi yang aku tak pam..kat Facebook macam-macam cerita..tu belum lagi orang dok kata itu ini...apa-apa berita kat facebook memang aku tak amik peduli lah..takot tak betul penyampaian dia..emmm..harap yang dok ngata-ngata pasal MH370 tu baik le fikir pakai otak ye...jangan main cakap je..kita tak hadapi boleh le cakap..cer kita atau family kita yang kena..haa mau terduduk ko.. 

Photobucket

2 comments :

  1. Assalamualaikum kak, semoga dipermudahkan urusan pencarian mh370..

    ReplyDelete
  2. Sama sama kita doakan supaya mh370 cpt dijumpai

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™