01 March 2014

Gila cantik wooo




Terjumpa FB https://www.facebook.com/doyoung.com.my 

memang gila tengok, rege pon macam boleh dipertimbangkan... aku makin gila tengok fb dia, cantik-cantik, aku rasa korang yang tengok pon leh meleleh tengok..tambah-tambah yang kaler biru tu...mula dok buat planning bulan depan hehe..









Photobucket

8 comments :

  1. Assalamualaikum dan salam singgah sabtu di sini...semua pun comel dan cantik..teringin pula ada bilik tidur secomel dan secantik macam gambar kat atas...hehe

    ReplyDelete
  2. maaf msg ni xder kaitan dgn entri ni..emm actually saya google masalah sembelit terjumpa blog awk..

    boley saya tau, baby awk da ok ke ek sembelit lepas makan novalac IT ..saya baru cuba ari ni setelah ni hari ke 4 anak saya xberak..takut pula if still sembelit camna ek..buntu huhu kesian tgk baby nangis sakit taik keras

    ReplyDelete
  3. salam , cantiknyeeee geram,hihihi nak terjah jugaklah,kot2 terminat,hihih cantekksss

    ReplyDelete
  4. sangat cantik!!! kalau baring tue confirm tenggelam

    ReplyDelete
  5. salam...lame x kesini...mmg cantik pon...tambah2 yg ade pink kaler..

    ReplyDelete
  6. cantiknya...sesuai untuk bilik anak..:)

    ReplyDelete
  7. cantik2 nyaaaa...
    kaler pastel gituuu...

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™