29 March 2014

Kek dan diet atkins..







Balik kerja tadaaaa...ada kek derr.. ni kek dari adik, selalu en somi yang beli, tapi ni adik yang bagi...sedap memang sedap kek ni..tapi bahana dia pehhh sakit gigi aku sebab manis le bagi aku...ceh orang dah bagi banyak komplen plak ye...

Sebenarnya aku tengah buat diet atkins, ada gak la tipu-tipu sikit..semalam pon dah ngap makan kek sejemput...tapi kan kan...aku rasa diet atkins ni memang ok le cuma kena kira carb dia...sepanjang aku buat...aku agak2 jela.. berat aku mula 65kg, sekarang dah 10 hari dah tinggal 60 kg berat aku...ramai yang kata diet ni tak ok..tapi sebenarnya diet ni macam diet yang lain gak la..tak makan nasi..makan stem je..tapi diet ni leh makan goreng2...kira tak lapar gak la.....



Photobucket

10 comments :

  1. yang penting kena buat senaman jugak :)

    ReplyDelete
  2. wahhh. banyak nye akak dah turun. jelesnya.

    ReplyDelete
  3. Ramai dh try diet atkins nih..nti nk try gak

    ReplyDelete
  4. pernah wat diet atkins ni, turun 10kg dlm 2bulan... skng ni tgh malas, so biar la gemok dulu he3

    ReplyDelete
  5. selamat beratkins lah ek dik, akak penah bt mmg blh turun banyak tp mmg kene kuat iman lah... nk menahan supaya tak amik karbo tu yg payah nyer...

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum kak. wahh sedapnya kek. singgah menabung infiniti sini~~~

    ReplyDelete
  7. Yeap. Diet ni berkesan. Banyak orang pakai diet ni. hehe

    ReplyDelete
  8. diet athins tu apa lah plak. hehe

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™