27 March 2014

mia suka menyelit



Gambar: yg di tengah tu mendamaikan atok ngan opah yg duk gaduh manja. kataku, dah lah gaduh lepas tu duduk dekat plak tu. jwb ayah, mak mana boleh duk jauh dengan ayah. (ku rasa nak pengsan)

cuci mata petang hari...
opah..mia...atuk... emm tengok budak mia yang suka menyelit hehe..terima kasih to adik yang amik gambar yang seni la sangat hehe




Photobucket

4 comments :

  1. Assalamualaikum. comelnya.. kecik2 suka menyelit ya. hihihiiii

    ReplyDelete
  2. selipar tu mak saya pun suka pakai selipar kesihatan kan? heeee

    ReplyDelete
  3. comel dok nyelit kat tengah macam tuu. haha

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™