24 March 2014

Monday blues




Lamanya aku menyepi tak jengok blog nih.. kan dah kata ada masa malas tahap gaban..sampai berminggu tak jengok..tengok fb instagram rajin plak..selalu ari senin orang monday blues ye dak...aku monday blues rajin bukak blog..

arini ari ke bape dah MH370 masih tak jumpa lagi, moga-moga dapat la petunjuk dalam masa terdekat ni, tengok seluruh negara pon dok berusaha tolong kita.. 


Photobucket

10 comments :

  1. patutlah lama tak nampak..salam isnin dear, masih terus berdoa buat MH370...

    ReplyDelete
  2. xde istilah moday blues sbb hari2 pon blues semedang he3

    ReplyDelete
  3. sibukker dari berblog... memang akakpun duk monday blues lagi2 anak2 cuti sekolahkan..rasa nak cuti gak ...

    ReplyDelete
  4. Terus berdoa buat MH370..
    semakin risau pulak dah lama macam ni kan sis ;)

    ReplyDelete
  5. dah masuk 2mggu dah kan
    dekat 16 hari kot
    takpe, jgn berenti berdoa
    in shaa Allah ada petunjuk

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum. semoga dipermudahkan urusan pencarian pesawat MAS mh370 dengan izin Allah Taala. singgah sambil menabung sini ~~~

    ReplyDelete
  7. jgn blues2 selalu dik, kehe hepi2... itulah kan selagi tak jumpa mh370 tu asik lah tertanya2

    ReplyDelete
  8. dah ada penemuan terbaru... semuga mereka tabah dan redha menerima apa pun ketentuan Allah

    ReplyDelete
  9. Asal isnjn je ramai monday blues..hahaha

    P/s nti akak update entry psl cara akak update entry gune fon eh

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™