10 April 2014

Rambut cam Elsa Frozen...




Sapa lom nengok FROZEN?? sila cepat nengok ye..best gila citer nih.. sampai mia pon asik suh ulang je citer ni.. tapi dia tak panggil FROZEN... dia panggil katun let it go...asik nyanyi lagu tuuuu jek.. 

Paling tak tahan tu, siap suh aku buat rambut macam Elsa.. saboo je le.. selama ni aku nak ikat rambut dia kemain payah..rugi tak tangkap gambo elsa dia tuu hehe..




Gambar: Frozen

gambar ni mia tangkap..emm memang ada ciri2 cam aku suka amik gambo ntah pape....

Gambar: Mia tangkap....emm


Photobucket

4 comments :

  1. kuat betol pengaruh cter ni ;)

    ReplyDelete
  2. rugi naper tak amik gambar, kalu tak blh tgk camne lah gaya yer mia ngn rambut elsa tuh

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum.. tak tengok lagi cerita ni. hehe macam best je. singgah menabung michelin sini~~~

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™