15 May 2014

Cuci mata




Sejak menggila dengan ros jepun ni, asik pon gambar ros jepun je la kan..tapi jangan ada yang tertipu le ye...sebab ros jepun ni kecik jek..nengok gambar kemain besar kan... 

Tangkap gambar camni baru le nampak cantik je bunga ni... tapi semalam tak jengok pon pokok nih..balik keje terus masuk rumah .. tu le orang kata kalau nak membela tu kena le meluahkan masa sikit.. kalau tak haru biru le pokok tu..




Photobucket

5 comments :

  1. Bila tengok dah cantik berkembang bunga ros jepun tu, tu buat ros pun rajin membeleknya kan.. memang kena ada masa jugak utk menanam bunga ni kan ros.. kalau tak mati layu jer bunga tu :)

    ReplyDelete
  2. xlist ada jga membelanya.mcm saya apa pon xda nk membela.

    ReplyDelete
  3. bunga ros nih lawo time pagi pas kul10 sbb masa tuh sume tgh kembang mekar

    ReplyDelete
  4. baru tahu ni ros jepun..
    mmg cantik ros nie..
    kalau dpt mcm2 warna mmg meriah umah.

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™