22 May 2014

Novel Twilight



Tengah melayan novel ni pulak, memang kagum le aku dengan penulis nih..berimiginasi tinggi..
kebanyakan apa yang dia ceritakan dalam novel ni sama dengan filem dia...dialog pon kebanyakan sama.. cuma kalau kita tengok filem dia macam boring je kan..tambah-tambah breaking dawn 2...dah akhir baru kita rasa dunia twilight tu..

Jumaat ni ada ditayangkan kat tv3..sapa yang gila-gila dengan cerita ni boleh le layan nanti ek..

5 comments :

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™