09 May 2014

Ros jepun part 2


Memandangkan dah jadi kegilaan, tiap-tiap hari sebelum pergi keje n balik keje aku dok jengok ros sekangkang kera aku nih..hehe.. beli online kat sorang peminat ros jepun kat johor ko..jauh perjalanan ros jepun aku nih... 
gigih memalam aku dok berkebun dengan dak mia..nasib dia tak kacau..cuma banyak tanya..hehe
Gambar: Yehuuu misi ternak ros jepang
3 hari dok tunggu-tunggu... akhirnya keluar le sekuntum ros jepun berlapis pink putih nih...sulung le katakan...sempat gak aku tengok bunga dia..yela dia kan akan kuncup bila tiba masanya hehe..masa aku nak pi keje pukul 2.30 tadi tengok dia dah tidur..hehe..
ni ros yang kemain keluar bawak geng... comey sangat.. sekarang tengah gila ros jepun jenis jambul.. rupanya banyak jenis ko..
sabtu ni nak amik geng jambul pulak...so tungguu...
Photobucket

3 comments :

  1. Cantiknya ros jepun tu mia.. senang ke nak jaga bunga tu mia :)

    ReplyDelete
  2. dulu pernah tanam juga. suka sangat tengok bunga ni cam bunga rose kan? ada macam-macam warna pula tu. tapi saya panggil bunga konethsen ehh betul ke ejanya camniii

    ReplyDelete
  3. cantik nyer bunga.... tangan berseni nak cucuk-tanam yer... kot lia, mmg mati abes pokok hu3

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™