29 May 2014

Typing skill cam best je







Tertarik dengan stroy kak bubblynotes pasai typing skill.. terus aku test tangan yang dah frozen ni kan...memang le aku tau skill menaip tak tengok keybod nih tapi bila dah tak berlatih taip dengan laju, jawabnya memang merangkap tahap siput le..

masa aku belajar ni, memang aku bersemangat tiap kali masuk kelas menaip haha dan sebab minat tu le aku dapat markah tertinggi dalam kelas tu..kan orang dah kata kalau ada semangat dan minat mesti berjaya kaannn... tang tu je lahh...yang lain memang tarak.. 




Photobucket

5 orang bagi coklat :

lia said...

bole tahan gak tu... eyhhh dan-dan rasa nak try gak ;)

Mila Ahmad said...

banyaknya saya typo huhu...best gak skill ni.

sal ya said...

Pernah try dulu2. Tp x blaja ni tak ada makna la nak laju bagai.

Unknown said...

semangat jugak try benda alah ni

Mimie said...

Wah terrornya

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™