20 May 2014

ros jepun versi pink putih


Selamat pagi rabu.. ni gambar breakfast namanya... ni ros jepun kita yang susahnya la nak berbunga..kalau berbunga pon dalam pasu ada le 2 kuntum je..yang lain masih dok menyepi lagi..
ni le kalau dah hantu bunga..asal bunga kembang je nak amik gambar kan.. hehe..apa-apa pon hobi baru ni memang syiokkk... siap kecoh kat somi lagi bunga dah kembang.. plan nak tukar pasu panjang tu..baru nak gojes hehe
Photobucket

6 comments :

  1. Kakak pun ada tanam dan banyak warna rumah kakak ada.
    Biasa kakak tanam utk tutup pasu bunga bagi tanah tak lari kalau kena hujan lebat..

    ReplyDelete
  2. amboih2 asik nk tayang bunge rose jepun saja tau...

    ReplyDelete
  3. cantik warnanya, soft pink gituh

    ReplyDelete
  4. blogwalking di sini
    done follow your blog
    jom singgah dan follow:
    http://cikhafizahnurani.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum

    Cantikkan. Tak tahu plak namanya Ros Jepun. indah.

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™