05 June 2014

border lace





aku rasa benda ni dah lama orang pakai..tapi biasa la aku ni suka tertinggal ketapi le katakannn..time orang dok menggila...aku buat bodoh je haha..tu le bahananya kannnn.... pastu tetiba nyesal le aku tak beli kain kosong pastu letak lace...

macam aku gila kan ros jepun aritu...ari-ari nak tengok ros jepun..sekarang citer lain pulak...ari-ari gila tengok border lace...cehhh... tapi serius cantik huhu... ni kena pi beli kain lagi gamaknya..tapi buat pekasam dulu...kalau nak tempah pon...ada lagi ke orang nak amik upah jahit????



adehhh sakit mata tengokk..cantikkk 
Photobucket

2 comments :

  1. cuba try pegi pasar rakyat medan mara.. maybe ade nk terima tempahan lg..

    ReplyDelete
  2. ada lagi tapi tempahan tuk pas raya hikhikhikk jangan marah yae

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™