05 June 2014

kupu-kupu gergasi




Rama Rama di Kuantan Kupu Kupu Gergasi Muncul Dipengaruhi Banyak Faktor
google punya gambar


pagi semalam tengok kat tv3 pasai kupu-kupu gergasi...macam seram pulak ye sebab tak pernah dengar citer camni..

gigih aku google nak tengok camne rupanya.. banyak betoi kupu-kupu tu... ishh tak pernah aku tengok banyak camni..selalu tengok sekor je hehe... tu pon dah teruja sebab kita jarang tengok rerama n kupu-kupu kan..sesekali dapat tengok..cam budak tadika baru dapat buku sekolah hehe...

Photobucket

6 comments :

  1. salam kenal ^-^
    Cik Nur pun suke tengok rama2 & kupu2...tapi kalau dah bnyk cmtue takut plak rasanya..hihi

    ReplyDelete
  2. Ayu nampak hari tu pun..sekor jer..but memang pelik sbb mula2 dia terbang tinggi..but makin lama, dia turun plak..dah lama sikit..baru dia terbang balik. kalu jumpa banyak2 mcm nie.lagi la pelik kan?

    ReplyDelete
  3. itula rasa pelik masa tgk live bola. kenapa banyak sangat kupu kupu

    ReplyDelete
  4. cam pelik lak tengok banyak-banyak camtu.

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™