17 July 2014

Edisi kuih raya





Amboi asik tajuk raya je bape hari ni ek..kemain ko.. 
hai bila pulak nak mula buat popia nestum ni..memandangkan rumah takde oven, cari altenatif buat kuih raya atau seangkatan dengannya yang tak payah guna oven..dalam otak aku ni dah nampak

Popia nestum
 Conflake Coklat
Kuih Lidah buaya (macam reti je..tapi tengok resepi macam senang sikit)

emm kuih raya tunjuk-tunjuk gak pilihan kita tahun ni...


Photobucket

2 comments :

  1. kuih raya tunjuk2 tu memang ada pun setiap tahun, he he he, tak semua buat sendiri...

    ReplyDelete
  2. tahun nie cik nur tak buat biskut raya pun..
    kakak cik nur tak sihat, takde geng la nak buat biskut...huhu...

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™