08 July 2014

menu arini?





Salam Ramadhan yang ke 10..
menu apa berbuka puasa arini? hehe kita lebih suka masak sendiri..simple bak kata orang..pi bazar pon cuci mata jela..sebab dah terkena..beli roti john..rasa roti je johnnya takde...yele isi dalam dan telurnya halus je..sakit hati nengoknya..  hehe..sakit sekejap je la..pastu ok jekk..

masa ni blog masak-masak memang masyuk saje la...yele bulan ramadhan ni la jadi bahan rujukan..murah rezeki blogger masakan..emm


Photobucket

6 comments :

  1. menu hari ni tak boleh nak fikir lagi... he he he....

    ReplyDelete
  2. akak blum jejak kaki kt bzr lg thn ni, hrp2nyer biar mcm thn lps tak pg bzr ramadhan langsung... bkn pe... bile dh pg bazar msti rambang mata nk beli itu ini, pastu kang rasa dia bkn semestinya sedap... baik msk sdniri kt umah...

    ReplyDelete
  3. klu smpt msk la, simple pun jadi..klu xsempat mmg beli sbb smpi umah pun dh kul 7.. pheww

    ReplyDelete
  4. Akak rasa nak masak lemak ketam dgn kacang panjang .. sebab semalam dah beli je :)

    ReplyDelete
  5. hu3 klau beli x kena rasa, mmg sakit hati...

    ReplyDelete
  6. betul...masak sendiri simple pun jadi dan puas hati..

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™